Jamu Seri Pengantin

Jamu Seri Pengantin

Saturday, January 30, 2010

Betol rupanya..........

ASSALAMUALAIKUM wbt.........heheh.....betol apa weh??? betol lah peribahasa orang dulu - dulu yang , enggang dengan enggang...mana boleh pipit nak terbang dengan enggang....(ya i noe tat peribahasa aku tuh x berapa lengkap...tp aku cuma menaipnya dengan bentuk yang aku fahami....)..agak sedih buat beberapa hari ini, bukan kerana kematian..bukan kerana kehilangan kucingku....huhu....tp kerana kehilangan kasihku....maybe tis time aku dah tidak akan ganggu dia lagi(aku ganggu dia ka??waaaaaa) aku tidak akan menyusahkan dia lagi (selalu kan aku menyusahkan dia) aku tidak akan ada lagi dalam hidup dia yang kini bahagia dengan hal dia....haha....haha...haha....dulu dengan sekarang dah tak sama....dulu boley la kita cakap kita akan cinta org tuh sampai mati....blueks...tuh suma ayat lapuk....suma yang bercinta sumanya cakap macam tuh...tp ALLAH yang menentukan segala - galanya.......aku sendiri yang xmau dah hadir dalam hidup dia...sebab aku sendiri rasa yang aku nih hanya menyusahkan dia dengan permintaan aku....aku x cari kau n kau pun xcari aku...itulah kesudahan kita buat masa sekarang...mungkin inilah yang terbaik....ya terbaik....(INSYAALLAH niat dalam hati) harapan kau semoga aku xkan rasa terluka....(sebenarnya yang boleh hidup tanpa masing2 tuh kau ja...aku xboleh...tp x mengapalah..untuk kebaikan kau dan kerjaya kau...aku invi kan diri aku dan hidup aku jauh dari kau..) ALLAH lebih mengetahui apa yang aku sebagai umatnya yang bodoh ini lalui buat masa sekarang...
 hahaha......apa la yang aku merepek nih...wat malu ja...heheh...kang nanti ada org baca...huhuhu....[xpa la kalu ada yang baca tuh....kome patot baca ja n diam2...]aku hnya seorang yang menaip mengikut perasaan buat masa sekarang tanpa hala tuju...nama ja ultradya...tp y must i cry...aku kan ultra......hihi......nk buat macam mana...aku xmau cry2...tp my tears wont stop for now....(nk aku jadi kasim selamat ka oooi...)...tapi xpa....i will try to smile ...selagi aku mampu...

No comments: