Friday, January 22, 2010

Penantian aku yang agak penyabar






hehe...sebelum mula cerita...ASsalamualaikum wbt... pic kat atas tuh adalah pic insan yang selalu aku tunggu...dari dulu sampai sekarang.. haaaaaaaaah! tu isu lain...isu 21/01/2010 is.....aku menanti dea...dr pg sampai malam...
Agak sedih, ala bukan aku nak ngomel mintak simpati la...jz nak luahkan yang..aku nih pnya la bosan...duk kat umah tok dea...tunggu dari pagi sampai malam..tiap-tiap hari...jz sebab dia nak guna keta aku untuk p beli barang keta...dahla aku nih tunggu....boleh lak dia g beli barang keta dengan pakcik Latif (waaaa..nama pakcik diseru di blog ku) dalam hati nih duk cakap ->hg suh aku mai...tp hg wat xtau kat aku...dh tuh p beli barang x ajak aku....(biasanya aku mmg akan ikut dia g beli barang keta...sbb aku suka...) ya la...bosan ooo duk umah tok dea...kadang2 aku naik buai tuh then aku tertido dengan sendirinya...padahal kat poli aku lah insan yang paling susah nak tidor..heheheh......
Geram!!!!...mmg la xajak aku....depa ada agenda depa sendiri...g beli jala ikan...hampeh la sebab minat dea dengan pemburuan ikan(dimana d post aku yg len aku cakap aku xsuka, tp bia ja sebab dea kan syik bz ja dengan kerja...maybe ni la masa dea untuk diri dea...) huhuhu...........tp masa dea untuk aku?? kat mana aku berdiri disisi dea sebenarnya?? im still thinking...kadang2 aku rasa dea abaikan aku...maybe dea ingt aku xkisah dengan dea...maybe dea fikir aku ok ja....i hate him when he is with his fwens...automatically.....dea lupa aku...hampeh!!(brapa kali hampeh daaa)
Dah tau2 la dea tuh wat keja sampai pukul brapa...buat macam la aku nih xpayah balik umah...jam dah bergedik2 kat number 10....perot lapar nih...dea duk pulun buat lori tuh lari....alaaaaaaaaaa..sudah2 lah...macam la esok depa xley tunggu....dah bis buat lori...buat lori yang lain plak...greeeeeeeeeeeeaat! good job la dea... ur workers dah balik mandi dah suma....dea duk pulun keja lg..dah bis keja...kira duit plak...lamanya....aku nih dh tertido sat dengan miaww2...huwarghhh!!!nantok...bis buat keja tuh...alaaa...sembang pasal ikan pulak dah....sesekali dea mai kat aku n tegur aku...nak calit minyak hitam kat aku...aku yang sememangnya tengah geram kat dea..terus angkat kaki n nak tendang ja..heheheh...tahap marah aku yang agak garang!!..cengeyyyy!!katanya...tp dea xmarah...dea tau kot aku marah...(jarang aku mau marah)....
Finally 10.30mlm....kami p makan..lokasi macam salalu ja...changlun...dah xpenah g jauh dari tu dah...dulu slalu gak g makan kat perlis...layan seafood...uwaaaa...skg nih sebab dea dah sibuk hari2..kala ceo sime darby...huhuhu..xpo la..aku turutkan aja..untuk kebahagiaan kita...biar susah dulu...senang kemudian...mintak maaf shayang sbb hilang sabar sat td..hehehe...aku pernah berkata padamu...andai susah yang kau lalui..biarlah kita bersama2 hadapinya...andai kegembiraan yang kau kecapi,izinkan aku disisimu untuk rasai bersama...hehe...malam itu,aku kenyang...kenyang tidor...kenyang makan...ptg lak cuci mata tepi sawah kat kg dea......

No comments: