Sunday, February 28, 2010

hari kekasih yang mengcekik dea

assalamualaikum wbt...hehe...memang aku malas update...walaupun ia hanya untk diri aku...kenapa la aku malas sangat nihh...eheh.....masa hari kekasih tis year...bersamaan dengan CNY,aku nih duk la pot pe dekat dea sebab lebey mengutamakan hobi nya dari aku....aku buat la ayat sedih..."dah lama awak x bawak saya g jejalan..syik pegi changlun ja"..hakhaj...ayat macam pa g..then dah malam ...aku ingt mmg xda harapan la nk kuar...walaupun xsambut hari kekasih tp kami kuar ja...sebab dea memang xpenah la nak wish pemenda pon kat aku...even hari merdeka ka apa...(ya dia memang hampeh)bosan gak kadang2 sebab dia nih xdak pon jiwa romantika...tebgok2...dah pukul 8..dea kata kat aku "JOM" haaaaaaaaaaaaaa.....seruan yang aku nanti..."berbisik dalam hati...changlun pon changlunla janji kita bersama"...skali bukan changlun la.....pi makan kat kuala perlis..hehehe...weeeeeeeeeeeeeeeee(toink3)  aku suka.....pergi pukul 8...sampai setengah jam kot selepas itu ka 45min tah...pukul 11 baru dapat makan weh..........kan CNY maka , ramailah sangat manusia dia situ...cina bo eng pon sangat ramai...restoran bapuk yang febret tuh xley p...org ramai sampai yg tengah tggu sambil berdiri pon ada lagi...dea bukannya jenis suka tunggu....kami p la kat kedai jauh dari tepi pantai...sebab tepi pantai orang lagi ramai...dengan ekspo...yg lepak...keta plak suma besar2...(orang malaysia dh maju...suma sorang sebijik keta) heheeh.....kedai tuh x faymes...tapi malam tuh kedai dia...penuh gak manusia...kami,ekh bukan kami....dea kena kapak la gila dua orang makan RM82.00 mahal gila...itu harga kalau aku makan kat kakak bapuk tuh n makan seramai 5org tau..... tomyam 2org mkn 15rgt..sotong goreng tepung sorang makan 15rgt...kailan ikan masin ja 8rgt...campuar dgn air..nasi tambah n nasi...ikan siakap  rasa yg seekor 35 rgt.....jadilah makan malam aku malam tuh.....tp last..aku ucap la...tima kasih...n dea xnmpak marah atau kecewa duit dia melayang...aku siap pesan..**kita jangan mai dah..hehehe...tQ sayang

No comments: