Sunday, October 31, 2010

11/11/10 dah makin dekat....







kawan - kawan....aku takot nih....xtawu apa nk dibaca,,hahahaha......

11/11/10 nih jam 8pagi aku interview ft17 kat a./s...moga aku berjaya laluinya lah...aku nih bila dh lama 

xbercakap dh jd mcm bisu ja nti.... aduh........apa yg aku nk baca pon aku rasa macam x masuk 

ja....hummmm.......kena paksa diri gak nih baca..even sikit...kerja nih untuk masa depan...

kawan - kawan semua wish for my luck tau......i really want it tooo badly!!!!!!

4 comments:

eqbalzack said...

selamat berjaya...abg eq doakan...
tapi jgn lupa, 12/11 birthday abg eq...hehe

chentaMAYA said...

gud lux!

Anonymous said...

all da best dear...wish u lots of luck!

ULtradya said...

eqbalzack : heheheh.....amen...wa...dah nk tua lagikkk.....

chentaMAYA : mekaseh....mekaseh....hope sgt nti ada luck...

Sinda : mekaseh.....doakan tau...takot sgt lidah nih kelu terdiam nti..hahahah