Wednesday, October 20, 2010

20102010 kan best kalo aku kawen hari ni...

hahahah...gedik kau!!!....nk kawin tarikh cun2 ja ye...wawawa.....nk kawin camna ya?calon2 mengundi pon xda..kenapa xda? sebab...aku xcun...kuikuikui.....xpa...ya Allah...aku bersyukur atas segala pemberianMu padaku...amin...


setop! setop!  


aku nk taip pasal tarikh comel nih  20102010 .  . . malam nih untuk semua peminat bolasepak  Kedah vs Kelantan ...wawawa...lawan bebaik tau Kedah....apapa ja settle atas padang suma...xmau ada yg terkorban ka...stadium kena bom ka...kena bakar ka...hehhe...yang pasti malam nih sure akan ada motor yang hilang(dah selalu dah..) keta pon ada......

Malam nti,aku dah taw dah kedai burger febret aku tutup..Sempena bola tuh!!!...dia nk g niaga kat sana....aku pesan kat dia supaya pakai baju yang tulis ayat2 seperti :


"ambo x sokong mana2 team"


" saya kaki bangku "


pakai baju xdak kena ngena dgn bola..




*takot la...xmau nti dia kena belasah lak..dah kena cr kedai burger lain..

No comments: