Sunday, October 31, 2010

benci dalam kemaluan..........hahahah.....



Benci sesangat laaaaa....apa la nasib aku pagi nih.....sekali nak datang praktikal nih hujan turun mencurah2 ke ladang gandum bumi kedah nih...dalam keta xdak payung...huUUUwaaaaaaaaaaa.... terpaksa aku meredah dalam kerenyaian hujan yg xberapa mesra....agak bum..bum gak r bila jatuh atas pala....dah la jauh...kalau aku ikut jalan kat dewan kuliah...NESCAYA aku akan terlewat mcm selalu....aku nk pastikan aku akan awal hari nih..heheheh....gigih ja aku langkah laju2...sampi kat area bumbung...(ala2 mcm tempat checkpoint marathon) part hampeh aku yg kemaluan nih area2 cnih r.....

Tengah2 aku nih duk cover comel2 geli sebab baju n tudung basah sket2....leh lak aku terjatuh...tindakan pantas aku ibarat ninja samuraiX....aku berjaya menghalimunankan diri aku...aku terjatuh mcm hang ULtra nk menyembah sultan woOOO masa tuh....agak MALUUU tahap professor!...masa tuh jugak aku ushar ada x insan mahupun jembalang di lokasi bibit2 kemaluan tuh bermula...

SUngguh aku malu...dalam tahun 2010 nih..pestime nih ak jatuh licin2 sebab hujan....[dlm kapla otak duk ada semut nyanyi lagu - kasut crocs BARuuuuu] ka ching ka ching !!!!  melayang wet aku....kasut2..kenapa la kau haus...adakah kerana aku suka jalan menyeret di selekoh????Mari kita terjah!

    Kesannya sekarang..aku nak jalan pon sangat takotp café pon aku rasa macam nk duduk atas kerusi roda jakalau jalan kaki dgn kasut nih jatuh..mau naya la.cafe tuh ramai insan  terpilih

No comments: