Friday, October 22, 2010

S-E-D-E-Y

TARIKH 21/10/2010

Aku sedey sangat..sebab kami gadoh…dah lama x gadoh..asik heppy2 ja kan…skali gadoh mcm nk bertumbuk pon ada aku rasa…hurm….aarial ß (betoi ka ejaan aku nih) radhi aku dia patahkan sebab geram…alang2 dh patah..aku patah2kan lagi…maybe im too hurt and I dun even realize that myhand was bleeding..heheheh…sakit hati lagi sakit dr luka berdarah ek..hurm…dah lama br sedar..tangan aku pedih2…ok la tuh..luka di hati..luka di tangan…berdarah didalam xnampak…nmpk yang luar ja jadiler…

Ego masing2 akan membuktikan nanti…will see sapa yang akan contact sapa…sbb selalu aku yang mengalah..skali dua ja dia mengalah..kalau dah takdir xda jodoh pon xpa….i would rather live my life alone with my cats, than live a whole life with that person that dun appreciate me..

 i am a human being….i had a feeling..i noe that im hurt deeply  inside..but I had a problem to gave my “hurt” an output…it’s only had a input..  =)

1 comment:

Reen Tart Nenas said...

haishhh. sabar2 bawa bertenang :)