Monday, November 8, 2010

Kasut Tumit Tinggi 1st giveaway

click sini tau  --->  Cik leenasaffee
     

        Assalamualaikum wbt...

        Waaaaa..Tak pernah lagi masuk GA dari mana2 blogger...tak tahu jugak..pasaipa kali nih aku teringin nak join...maybe sebab rules dia simple..tak banyak songeh..hehehe…sebab kadang-kadang rules yang dari GA yang selalu duk terpandang tuh aku xberapa faham sangat..hahahah….ya lorrr, lembab sket bahasa-bahasa teknologi nih…  :P~

Kenapa?? Kenapa GA dr LeYnA nih aku join ya??hehehe…
  • Rasa misteri2 ja kan GA ni
  • Ada kaitan yang something2 dgn tarikh tamat tuh (sibuk ja aku nak tau ada apa dgn tarikh tu kan?)
  • Teruja tgok blog kasut tumit tinggi nih..kenapa?? sebab last skali aku penah DIPAKSA pakai kasut tumit tinggi pon masa PLKN.hehehe… (malunya dengan pengakuan ni)
  • Last sekali kenapa aku join sebab aku suka..blog nih cute! kikikiki (^_^)

    No comments: