Tuesday, December 28, 2010

sakit perot

salam
baby yg aku bawak balik tuh...
salah seorang / ekor  daripadanya
sakit perot
merata disebarkan pu pu nya
cian dia...
marah pon watpa, xguna...
dia bukannya faham sebab,
yang ada akal..manusia..
bukannya haiwan x bersalah macam dia..
yang spontannya: aku tanya mak aku..nak beli ubat apa..
mak suruh aku g beli kat klinik haiwan....
aku gtw, mana sempat...aku balik keja klinik dah tutup...
then mak aku slumber ja kata "xpa nanti mak bg dia minum teh kelat"... 
terkedu gak aku dengar rancangan mak aku...heheh...
nasib la mak aku x kata nk bg makan pucuk jambu...
adoila..mak...mak...u r the best! aku janji dgn diorang nak beli susu untuk pet tuh...
x beli2 lagi...
duit x dpt lg...
sabau ya semua..hihihi...
xpa....akn beli gak nti..insyaALLAH..

No comments: