Jamu Seri Pengantin

Jamu Seri Pengantin

Thursday, December 2, 2010

temuduga SPA real punya :)

Salam...
hari nih maka berlangsunglah temuduga aku...heheehehhe...nk tahu tak? aku bangun pukul 4pg lebey..study! hahaha...pukul 6 aku bertolak keluar dari umah aku...wawawawa....BUAT TERUK BLEY! mcm umah jauh sangat noh..heheheeee.....ya la sebab aku nak kena pi ambik peneman aku...driver aku semasa aku nak study lagi otw nanti...


Aku naiklift tuh ja perot aku dah mula meragam...masa aku pergi jumpa en.tandas dulu..di tandas..aku jumpa la teman se interview...hehehe.bertukar2 soalan lah kami..pakat cerita pengalaman kawan2 yang dh settle interview..Orang lain duk baca nota depa...aku,amilian n akmar duk sibuk sembang..heheheh...bukan kenal lama pon..kenal on the spot...teruk2...xsemangat interview duk semangat menyembang..hahahah..


Pukul 8 dah start daftar...aku dapat bilik B num giliran yang ke 2...nak termuntah tuh satu perangai aku bila aku gemuruh...rasa loya...disebabkan aku nih gemuruh..aku rasa macam aku nih dah bercakap banyak sangat ja...heheheh...sembang dengan kawan sebelah kanan...sebelah kiri...suma aku tegur...sementaa azab nk lepas..dengar ja nama aku diseru 2X aku selawat banyak2 kali...rasa riles sikit...dalam hati..apa nak jadi..jadilah..aku redha...


Panel aku 2orang lelaki n perempuan...diorang sangat ramah n bayak tanya...8:30pg aku masuk pukul 9:00pg aku kuar...suma orang tengok aku..n pakat tanya aku kena soalan apa......




MACAM2 AKU KENA........aku redha ja....dapat ka x..aku serahkan pada takdir...aku dah buat apa yang aku termampu...


i need this job

No comments: