Jamu Seri Pengantin

Jamu Seri Pengantin

Saturday, January 1, 2011

contest-di-mana-sahabat-baik-anda

DIMANA SAHABAT BAIK ANDA? dihatiku la..heheheh


pic nih di snap masa kami nya event every year...makan bersama...  my bff mira,nana,ros,shed n sheken...
but sheken tak didalam pic or event nih sebab dia tak datang masa event nih..dia sibuk kerja..
but its ok..we all tak kisah pon...sebab, we all sentiasa memahami antara satu sama lain...and for now 1.1.11, our friendship was reaching almost 10 years....hehehe...im proud of it...dr sekolah menengah kita kawan..even 2004 kita settlekan high school...but we still keep in touch..warghhh dah tua!

FOR MY BEST FRIENDS FOREVER::
menjadi sahabat kalian adalah anugerah Allah yang tak terhingga...
aku tak mengenali erti persahabatan andai tak menempuh suka duka bersama kalian...
sharing everything..even one of us had a problem to hide..we all sure will noe...and share it together..our bittersweet of life, were my gold...cant redeem it with nothing...until death do us apart...

kadang2 aku rasa bersalah untuk meminggirkan kalian atas sebab kesibukan aku....sukar untuk memuaskan hati semua pihak...aku cuba menjadi seorang kawan yg terbaik..bukan untuk aku..tp apa yang aku lakukan...untuk kalian..aku mahu kalian gembira..kalau ada event yang xdapat aku join..aku mintak maaf sangat2...comel kan kita..dah tua dah...dulu waktu sekolah suma anak dara jambu..ehehehe...

FOR PEREKA CONTEST NIH::
tenkiu sebab buat contest nih...buat saya rindukan kawan saya lebih..lebih..lebih...
HAPPY BIRTHDAY To YOU..........happy birthday to u.....happy birthday to u..happy birthday to u....dah tua..heheheh..sweet 16 rite?

Untuk yang nak join:: link..link..link

SYARAT-SYARAT PERADUAN
* Kowunk mestylah ade sahabat karib an. Mesty la suke bergambar dengan die. Betol tak. Oleh itu peraduan ini akan menyuruh anda bergambar/posing habis lah dengan kwn karib kowunk tu.
* Setelah itu kowunk edit la bagi cun skit gambar tuh…
* Bergambar dengan seorang je kawan ataupun Bergambar bersama geng/kumpulan anda.
* Setelah itu, ceritakanlah sedikit tentang gambar tuh.
* Gambar-gambar anda mestilah dibuat sendiri di dalam blog sendiri dan janganlah lupa meninggalkan URL anda gambar-gambar anda supaya saya senang mecari blog anda.
* Kalau anda bukan ahli blogger, anda boleh meletakkannya di facebook dan tag saya.
* Senang aje kan…
Hadiahnye ialah:
o PERTAMA: top up RM 20 + Teddy Bear / Lelaki - T Shirt
o KEDUA: top up RM 15
o KETIGA: top up RM 10

TARIKH TAMAT:
1 Januari 2011

1 comment:

Aisyah humaira said...

thnks join contest ni :)
masih lagy boleh dikira sebagai peserta :)
yeah... today i'm 16 teen :)