Thursday, March 17, 2011

SUSAHNYA JD PERANTAU

KEJUTAN BUAT AKU 2/3/2011 aku lapor diri di putrajaya...n tetiba dapat tau aku bakal diposting ke johor....aduh..menangis hati ini.....sedih...





sekarang .... aku dah agak minggu ke dua la kot di sekolah...aku diposting ke sekolah kebangsaan parit kemang ,senggarang,batu pahat,johor....rs cm ambik masa 45min nk p pekan batu pahat...sebab apa aku kira minit? sebab kat batu pahat la aku naik bus balik jitra kedah..hahahahahahaah...


sedih....sampai hari ni...hari aku menaip dengan banyaknya di blog....aku masih teriak..teriak teringat mak ayah kat kedah...apa la yg depa makan hari ni....aku bersalah x jadi anak yg taat ...sebab tuh aku dapat balasan sekarang nih...TERPAKSA BERJAUHAN DARI MAK AYAH....HUHUHUHU...  


aku harus redha dengan ujian nih....huhuu

No comments: