Jamu Seri Pengantin

Jamu Seri Pengantin

Wednesday, April 20, 2011

mcm ni l KEJA kat sekolah~~

Assalamualaikum....

humm....dah sebulan lebih aku kat sekolah nih ...macam-macam dah kena.. hari sedih ada..hari heppy ad....hari2 benda lain aku rasa...segala-galanya lakonan...but when im smiling it is true..tp bila aku smiling yang agak kelat tuh..aku tengah berlakon la kan...

Sebab? sepanjang aku kat sini...aku asyik jumpa dengan orang yang berlakon baik ja....then, salahkan orang...salahkan sesapa yang baik...untuk nak jadikan diri mereka nampak baik...adoila...xfaham akuu...

sedih tau...aku sedih bila orang buat cerita pasal aku....apa salahnya datang sendri tanya aku....apa yang dah jadi....soal siasat aku ka...buat sidang media ka... OPPPsss..aku perasan artis lak suruh buat sidang media....tapi, memang betol la apa pesanan kawan-kawan aku yang dah lama berkecimpung dengan dunia pekerjaan ni.... "hg boleh percaya orang...tp jangan seratus peratus"

aku dah mula sedih la...sebab aku kat sini kan xdak sesapa...bayangkan la duduk rumah pon sengsorang...suma benda sendiri....xrajin maka x makanlah....rindu kehadiran mak..ayah...rindu nak rasa rumah yang bernafas....mak....

1 comment:

bokbong... said...

biasala tu.. cikgu2 ada geng sendiri.. nak senang jgn terlalu rapat dan jgn x rapat langsung
bokbong1010.blogspot.com