Wednesday, May 25, 2011

apa mau buat bila kena kutuk?

  Selalunya bila orang kutuk-kutuk kita....selalunya lah kutuk dari belakang....iaitu dalam keadaan yang langsung kita x sedar kita telah dikutuk....selalunya lah kan............... apa yang u all semua akan buat?


  • mencari point kenapa dikutuk?
  • mengubah diri?
  • menyindir balik?
  • p serang ja org mulot drain tuh?
  • senyum saja?
  • buat xtau?
  • ke last skali laaaa... just istifar saja???

Aku, buat masa sekarang...
aku buat tak tahu saja..kadang-kadang aku senyum...
tapi orang kata aku senyum x ikhlas..heheheh...
hipokrit lak kan?dh banyak kali dh aku 
cakap dengan diri aku....telan ja apa yang orang kata buat tak tahu saja....tapi diri nih ha..mulot ni ha...
cepat sangat bertindak luar kawalan..


wahai diri, senyum la...senyum x perlu kata apa2...senyum...

No comments: