Thursday, May 12, 2011

hidup seorang bujang

Assalamualaikum wbt,
Heheheh.apa bujang2 kan? Kalau kat kg tok dearbujang tuh panggilan bg org yang kategori janda/dudasebenarnya gelaran bujang tuh untuk golongan insane MUDA lg cute yang masih belum mendirikan rumah tangga

Aku x terkecuali lasebab aku kan cute..ahahahn masih belum berkahwin.
Aahahha.cerita nih xda kena mengena la dengan kawin2sesaja nak bgtawkemarin dulu-dulu,
Aku masak aku berbincang dengan diri aku untuk buat moitau x moi tuh apa?? Moi tuh bubur..moi kosong ja..nk makan dgn kicap.
Masa aku tinggai moi aku tuh..dia dh elok dh lembik semuabila aku dh settle mandi
Makan time………jeng3.. wargh..MOI aku dh jadi nasiagagaggatp sebab nih ja makanan yang ada..aku makan jugak lasadis la sikit sbb aku nak buat moiair aku buh kurang la tuh kan..dh kering skit jd nasi..haiyooo.

tapi, sedap la jugak...ala2 nasi korea..eheeheheh..

No comments: