Jamu Seri Pengantin

Jamu Seri Pengantin

Sunday, July 24, 2011

mimpi

Assalamualaikum wbt, 


korang-korang sekalian......betulka ha kalau kita terlalu rindukan seseorang tuh kita akan mimpikan dia???


huhuhuh...aku nih mimpikan seseorang ni....dah lama aku tak ingat dia..(tipu2..aku selalu ingt dia) .........dia ja yang tak ingat aku...


masalahnya, dalam mimpi aku tuh...dia siap explain kat aku pasaipa kami jadi macam nih... dia bagitaw aku yang mak dia xdapat nak terima aku..sebab tuh la sekarang nih dia kawan dengan orang lain...hahahaha....bangang nyer mimpi...


mimpi tuh nya pasai...buat aku tak rasa aku nak bangun....aku nak ja mimpi supaya aku dapat sembang dengan dia ...aduhhhh.....teruk r aku....jiwa dalaman aku dah bersuara...maybe...aku perlukan dia...tapi ego yang ada..lebih dari segalanya...insan yang tak kesampaian dalam hidup..aduh..sengsara aku...


seyies wey...lepas tuh esoknya aku mimpi dia lagi...tapi, kali nih nya mimpi..aku rasa lagi rindu woooo.........heheheh...bangang kau ultra...ibarat melihat ke dalam kabus...nampak tp xdpt dicapai...


bodohnya....kenapa la kena ingat masa silam..masa silam yang macam nih plak tuh..xbest langsung...

No comments: