Saturday, October 29, 2011

Pasta

Hehehehe...........Assalamualaikum, 


               Sememangnya aku hantu Korean Drama....At first tak mau tengok cerita PASTA ni.... Tetapi, akibat selalu dirasuk oleh 2 orang cekgu sek aku keja nih...asyik kata Hero dia comel....aku iyakan ja..padahal aku tak tengok..hahaha....takot ketagih...


               Skali ada hari tuh...taman diorang duduk tak ada letrik...diorang boleh tak bagitahu aku..tetiba terus mai depan umah aku suruh bukak tv2 tuh....adoila....dah sudah habis start aku punya ketagih....aku memang senang ketagih...sebab aku memang layan korean drama dari zaman poli lagi...hahahah....


Isnin - Jumaat Pukul : 5:00ptg - 6:00ptg

Comel


Akibatnya : aku dah tengok online ja.....tak tunggu ending dia dekat tv2..malas layan iklan...hahahhaha...

No comments: