Thursday, January 14, 2010

12.01.2010 yg pilu

Assalamualaikum wbt semua kwn2..... bukan pura2...sejujurnya aku merasakan kehilangan ini adalah kehilangan yang memberi impak besar terhadap aku n diriku....

12 a.m


amad call me n said that my cat B is smehow...smewhere...and what he means is b is missing...huhuhu...at first im guessing tat b is only playing smewhere tat they cant see her...

11.45 a.m


amad call after he got my sms....hurm...he said that they ve search b last nite for an hour...but still no gud news..because of my love for her(b) i walk thru grasses n search for her..huhuhu...so sad..huhuhu...cry..n i cry...cant accept the truth...my b is gone..smeone has kidnapped her...no more tickles from her..no more her teeth biting me......huwargh!!!!!! tension....

Even though b is not with me...i hope she will be treated as good as when she with me...friskies n milk and also fish + chicken...shayang....makcik rindu sahayang........uwaaaaa......i cry...amad promise me to find another cat...i refused....it is not the same as b...(xley nk tunjukkan b mcm mana rupanya...sbb depa kata ambik gmbr kucing nti dia mati or hilang...but now, i ve buktikan yg xmik pic pn dia tetap hilang!!!!!!!!!!!!!!!)
Also my sadness thru tears day is my amad birthday...forgot to wish him...lantak kau la....kucing aku lg pnting...lupa yg sebab aku nangeh sampi tertido..sehari gak lah aku x makan..hahah...mcm mana la aku yg debab nih lupa makan...huhuhu..cian tok amad..mesti dia rasa guilty sebab xjaga b aku bebaik...hum...suma salah aku...my fault la tok..not yours...everythings happen with GOD wills....hurm..jz redha...

No comments: