Jamu Seri Pengantin

Jamu Seri Pengantin

Thursday, January 14, 2010

Hangout wif nana n yayang



Hari nih da sehari suntuk aku x kuar..hehehehe..ajaibnya...................weeeeee, bkn sbb apa....sbb aku gadoh dgn amad...kalo xgadoh tuh awl lagi aku dah kuar...ala xpa la ....sekarang dia bz...banyak keja...aku nih pon mcm ada xdak ja...sam la nsaib aku dgn nana...nana dgn ady dia...(ady plak nk cari pengalaman keja...hehehe...patotnya aku pn kena buat mcm tuh la..keja...keja....keja) ...




nana nih macam tau2 ja aku tgah fikir nak ajak dia kuar....aku baru ja fikir(tink2) dia dah tepon aku n cakap teringin makan laksa....

nana : kakcik...nana teringin nak makan laksa...jumla kita p makan kat mana2...

diri aku : ha ok...tggu sat aku nk mandi...hehehehe
*dialoq la sgt aku nih....

selepas sejam...aku pn sampai....aku tgok yAyang duk makan ais krim wana ijau...(mcm sdap ja...dh lama ak xmkn ais krim nih)...duk sat depan umah nana...tggu yayang habih makan...yang bestnya dengar dia celoteh macam2....cian yayang...dia dh xda kawan..arisa dh masuk sek men convent..kena duk asrama kat Perak...zira lak masuk poli....duk kamsis...dengar yayang cakap..."yayang duk sowang"...alahai......cakap tepon dgn arisa tnya khabar pun sebak wey...heeheee....ayh nana yg tegas tuh pon sedih bila tgok reaksi yayang tuh...apatah lg aku yg mmg senang emotional...wakakakakakaaa....tp lepas tuh aku suh yayang buat aksi sbb aku nak snap pic dia...(yayang suka ambik gambar..bila aku ambik satu...dia cakap lagi2...lagi2...)

No comments: