Sunday, January 24, 2010

23/01/2010


Assalamualaikum wbt....hari nih... aku merasakan penantian aku hanyalah sia - sia....

(monolog dalaman--> maybe aku patot mulakan hidup baru ja...cinta? alah..klu ada jodoh, adalaaaaa.....) kenapa aku bermonolog macam tuh? hum...layanan dea ada masanya seperti tidak menghormati aku ini....aku yang saban hari menanti dea ...dari pukul 3ptg aku tunggu untuk makan sesama...last2 kami makan pada pukul 10.30mlm(waktu nih,perot aku dh berkeroncong tahap nazak dh)...yang x bestnya....kami dh x banyak sembang la...sebab dia penat...aku plak dah bosan...


- adakah aku dah mengalami gejala boring dlm hubungan nih???

- adakah perlu untuk kami bergerak ke satu tahap yang lain dalam hubungan nih???(nk elak dr boring nih)

- patot x klu kami xberjumpa buat satu masa yang lama???(tp, aku x boley klu xjumpa dea...xtgok muka dea..)..huhuhu.... kuatkan semangat...tebalkan kesabaranku YAALLAH dalam menghadapi hari2 yang bakal mendatang ....moga jodoh kami berpanjangan....tanpa perlu berselisih faham dan ragu2...AMIN......

No comments: