Saturday, February 13, 2010

Radhi sakit..........ya betoi...xtipu la

assalamualaikum.wbt, heheheh....

ha laaaaaa bukan Radhi oag la...tapi radhi keta aku la....memang la radhi dah lama sakit...tapi aku layankan ja sakit dia tuh(padahal xda duit nk belikn ubat), hari demi hari, aku naik gak radhi...walaupun tahu dia sakit...then ada la satu hari nih aku kuar dengan dea g beli barang keta.....mcm biasalah aku duk dalam keta n dea g beli...dengar radio n bukak econ...dah lama sikit aku offkan radio...biar econ ja(gila tutup econ!!!! mau berpoloh aku dalam radhi...sekarang nih cuaca dah semakin panas....aku agak la kan Malaysia nih dah mengalami pemanasan global yang memuncak gak r...aku rasa macam dah duk kata AFrika...yaaaaaaaa!!!!!!!!! AFRIKA...panas sangat...) heheheh....sori...terlebey sudah! eehehhe..............elok la dea masuk keta n tekan paddle minyak nak balik umah....radhi berhenti bernafas...alahai...start lagi....dan lagi....bateri xcharge....alternator xcukup kuasa ke apa tah yang dea cakap...cakap p la wey....aku mana faham pasal keta...hahhahahaha......dea pon menggunakan kemahiran jari jemari dengan mengcontact insan yang terdekat di area JITRA nih.Bulat pon dia col gak...(col sorang dah ler kan??kang sampai dedua...keta yang nak diperbaik satu ja pon...gaduh lak kang...heheheh)......jawapannya RM40 cina bo eng tuh ambik.....charge batery n tukar wayar alternator(u punya wayar nih ada shot la....dia sula terbakar...i angkat tukar bagi u ok) ayat rm40.....huhuhu...dhla xda duit nih...hurm.....cian aku...lagi cian radhi...huhuhu
dengan begitu sabau menanti radhi di emergency room
Radhi ku......bertahan ya sayang

**selepas insiden nih...aku dah takut nak drive jejauh...tunggu la duit cukup...baru aku nak angkat enjin...buat la overhaul ka menda...(dea cakap kalau buat tuh...enjin jadi macam baru la...kikiki...duit...oh duit...)

No comments: