Wednesday, March 10, 2010

(◡‿◡✿) aku pun nak senyum

assalamualaikum.......bersalahkah aku jika masih menginginkan teman hidup yang serasi bersama walaupun aku sudah punya teman yang kurasakan serasi tetapi kurang serasi ini?? hurm...thinking...for some people they would say that i am a very evil person...heheheh...tp,xsalahkan kalau aku hanya mencari kebahagiaan hidup untuk membina kehidupan akan datang dgn insan yang disayangi disisi....huwargh...suma nih sebab terjumpa fb ex aku...ya xtipu..i miss u so much...kita berpisah dulu sbb kita budak mentah..haha...bila aku tgok fb dia..ada gurl yg comment..xtahu y aku ada rasa jeles n jeles ......jeles lagi..hehehe...sbb dia bila pandang lama2 nampak manis kot...rasa macam tamak...suma laki ndak...kan ultra kan..(monolog dalaman - jg jd bodoh la dea skg dh bg ko bnyak kesenangan n he alwayz with u when u need him..jgn lah duk gatal dgn yg lain lak..huhuhu..tp,,aku ada cinta lg dgn dea yg lama...rindu...xpayah layan la..tuh suma mainan perasaan...isk..isk..isk..biarkan ja dia dgn hidupnya kini)

maybe aku perlu mengukuhkan definisi cinta yang aku fahami :
- hnya kita berdua...
- jujur pada diri masing2
- jangan berahsia
- cakap apa ja yg xpuas hati..suma prob blh settle
- setia
- hormat menghormati

[ntah apa la yg aku fhm pasal cinta...cm pelik ja definisi aku]

No comments: