Thursday, March 25, 2010

setelah sekian lamanya.........

lamanya aku xupdate.....bz?haha...agaknya sebab aku sibuk dengan kebun aku dekat facebook...hehehe..aku ada la bukak kebun farmville....bela pet kat petville..pet society..cafe world..zoo world..huaaahahaha..macam-macam la game yang aku main...sampai jawapan graduat pon aku xbuat lagi...malas lah...aku selalu balik lewat...o9 ja bukak game sket...comment2 gambar kawan2 yang ada tag aku...lepas tuh aku tertidur sampai pg..terjaga...sebelum kul 10pg aku dh terpacak dekat kedai dea...Baru aku sedar, tu ja la rutin harin kau sejak aku habis belajaq nih....aku tak konvo lagi.....macam mana la rasanya bila konvo...tangan aku nih memegang segulung skroll yang bakal disampaikan oleh isteri raja perlis(permaisuri)..takutnyer........xsuka la majlis mcm tuh

No comments: