Jamu Seri Pengantin

Jamu Seri Pengantin

Monday, April 19, 2010

Aku & Raptai

ASSALAMUALAIKUM...............heheh hope blog x marah dengan aku sebabnya aku nih jarang la melawat dia....  [ ampun blog...] bz..bz..bz....  *yup, i hope lepas nih dh xdak lagi dah tinggal blog sowang2 k....blog jangan marah ya.....

Nak story mory pasal aku n raptai.....almaklumla....4/4/10 aku nye raptai....5/4/10 hari konvokesyen aku...fuuuuuuuuuuhhH!!!!!!!!!! akhirnya...aku dah ada diploma....punya la susah...onak, duri dan ranjau yang aku dan kawan-kawan terpaksa harungi untuk diploma nih (ni baru diploma...degree nanti?) ooowhhh.....setop sat...degree nanti la fikir...kikikikiki

Okaih,aku bangun awal......pukul 9 raptai...pukul 5 aku bangun

ni lah jalan yang lalu, sebab aku p ambik sepupu dea (mirah)...dia pon konvo skali aku gak...tapi dia jabatan lain.....kabus banyak kan........[ini menunjukkan betapa awalnya aku bangun n g ambik dia]
heheheh................suka kabus nih....kan best kalau bila kita cakap kuar asap2 jugak time pepagi.....hahahahahha...............DALAM MIMPI ja la kck, ini Malaysia lah!!!


OOOOk!!! jangan lupa plak....benda penting nih

ho...ho....diri aku telah di barkodkan.........amatlah teruja aku......sebab pakcik ultroman yang buat system barkod nih....=8) kembang hidung beb...........bukak senang nak buat system barkod.....n specially design with pink color for our courses.......TenKiu pakcik....

**sepanjang raptai...aku terasa amatlah ingin muntah kerana ......aku belom makan...aku dah makan sikit roti..tapi enta mengapa...aku masih lapar....gastrik..........telah datang tapi telah berjaya dijauhi dgn bantuan ice blended...heheheh..sheeedap!
***best dapat jumpa kengkawan lama...yo la bukan bertahun xjumpa...but i still missing them wooo.....kita kwn sampai mati tau!....janji korang jangan jauh!......snap picca dgn kawan-kawan...tp x suma la....nak letak picca tuh suma...tapi aku ada hal...nanti la aku sambung balik..

=)nk kena fetch my bestie dr shahab...ok..saya akn pandu dengan berhati2 dan perlahan....janji

No comments: