Sunday, April 4, 2010

convocation............finally!!!

heheheh....finally,this monday is my convocation day.......i think that im happy  coz im smiling...but im not excited enough........dun noe why..hahaha.........

mula2...aku nak ucapkat takziah kepada kuarga allahyarham din beramboi yg baru sahaja kehilangan beliau pada hari jumaat yang lalu iaitu 2hb april 2010....kehilangan beliau memang adalah kehilangan yang begitu berharga.....lawak beliau akan ku ingt selalu....sedey...tp ALLAH SWT lebih menyayangi beliau...apa yang aku syukur sangat tok adalah bilangan orang yang mendoakan beliau semasa beliau tengah kritikal....itulah nikmat org yang menghiburkan orang dengan ikhlas....beliau xputus2 didatangi rakan2 yang datang menziarah(aku sekadar peminat beliau...ingin mengingati beliau walau sekejap dalam bait2 ayat di blog aku nih)..al-fatihah untuk beliau...

Back to convo punya ceritA........hahaha  isnin 5hb4 adalah saat yang ku nantikan........tp,baju x siap lagi weyh.....suma bnda aku x sedia lagi...smpai saat aku duk menaip nih aku x iron baju lagi..heheheh......tapi, aku heppy ley jumpa kwn suma nti..harap kami akn berpelukan bergambar riang.....heppy weyh...blajar mcm nak mati kejang otak...hahahah........hopefully pic yang terpapar masa konvo nti adalah muka aku yang cute la...xmau muka sememey ja..hahahah.....cute ka aku...poyo la...adeyh!!!!!!!sakit perot...stop dulu la...adoila...sakit perot...k tata

No comments: