Friday, October 8, 2010

apa yang korang rasa

Apa yang korang rasa bila korang difitnah untuk kebenaran yang korang ingin tegakkan? habis lak tuh dicanang satu kolej...aku? apa yang aku rasa?

sesi monolog dalaman *mulanya aku berfikir...apa dosa aku sampaikan ujian sebegini ALLAH s.w.t turunkan padaku...walhal aku hanya tuturkan kebenaran yang sebenar-benarnya.... kebenaran tentang apa?
tentang perangai awek dia...bf dia tya aku...msj aku kat fb(private chat) tya aku apa yg aku tahu tentang awek dia...aku tahu yang awek dia kuar dengan jantan lain..tetapi aku xcerita satu pon perihal keburukan awek dia tuh kat bf dia...dr cerita aku...bf dia yg wat sangkaan sendiri...then tah apa la yang bf dia tuh cerita kat diorang...diorang kutuk2 aku plak....hahaha...mcm sialan...aku dah tolong bf dia...bf dia ley lak duk putaq cerita kat gf dia...n tah apa2 la cerita yang lain dia sampaikan plak...dasar lelaki bodoh...awek dh mcm betina pon boley lak dia buat aku jd mangsa untuk diorang berbaik...(complicated kan cerita nih?pada yg faham tuh faham la..) org yang berlidah cabang ja mampu kenakan orang baik mcm aku nih...hoho...sesungguhnya aku teraniaya tau x!!!!!!!!!!!!!!!!...........n masa nih la aku tau sapa yang aku boley wat kawan n x...pada yg x tuh...hg boley g mampus la....hipokrit!...waktu hg susah xpayah dtg nangis kat aku...sbb masa aku dianiaya...hg buat xtau ja...ibarat "hal hg,hal hg...aku x campor" 


tp lepas berfikir lama la gak...aku jz ley senyum n gelak ja dgn apa yg jadi...sbb cinta ada manusia yg bodohkan diri...buangkan maruah...hilangkan dara...xingat mak ayah...dah x nampak agama ...nampak duit ja...manusia2...lelaki menangis kerana dicurangi seorang betina? ha ha ha...it's funny...shameless...and aku teringat yang jodoh yang mak ayah pilih mesti jodoh yang direstui dan cukup segalan-galanya dr sudut pakej...xkan ler mak ayah nk cr betina untuk anak buat isteri kan...hehehe...ingt tuh readers! 

untuk sekelumit nilai cinta yang lahir di hati timbul satu kecurangan..untuk apa????
and so weird, mcm mana sorang pompuan..boley berkepit dgn lelaki yang dia pon dh tahu ada gf..but still saying that she love him?? isnt it idiot?yeah! she's a bimbo...geli gak bila pompuan boley cakap dia cinta dua org lelaki...i love u baby 1 ... i love u baby 2.. heheh..kena letak number lak untuk setiap jantan yang di love ek?almaklumlah..banyak sgt yang nak di letak di hati sampah hg tuh...geli dohhhh!!!!!!!!!

No comments: