Friday, October 8, 2010

im done with KISMEC ... he he he

6/10/10 tamatlah sesi pembelajaran aku di KISMEC...tertanya2 adakah aku akan merindui life aku kat KISMEC....better not! heheheh....but for sure i'll miss u all my housemate....saat kita hu ha sesama ....g karok . . . tu yang paling best!!! heheheh......  norm,naila n klia ingt x hari dpt elaun...satu s.p kita putaq...shopping xsangga...hihihi...klia dgn giordano...naila swatch,roxy, norm dengan baju cardigan dia...rasa kalau ada shopping complex berpuluh biji pon suma kita akan p noh....he he he.....

borang tamat..yeah!!




Tu kat atas tuh sikit ja keadaan umah bujang kami...selepas hampir dikosongkan....huhu cedey gak...bubbye umah...sepanjang kami tinggal kat cini mmg xbanyak masalah sebab kami suma nih baik n sopan-sopan..kihkihkih....saling bertolak ansur antara satu sama lain....mulanya ada yang x kamceng lagi...tp lepas menggila bersama-sama...susah senang sesama...aku rasa feeling kamceng tuh dtg sendiri r....love u oll...

SEGALA YANG BAIK DATANG DR ALLAH S.W.T DAN YANG BURUK TUH DR DIRI AKU SENDIRI...KERNA AKU HANYA INSAN BIASA..

No comments: