Jamu Seri Pengantin

Jamu Seri Pengantin

Thursday, November 25, 2010

sedey

sedey kan kalo asyik diperlekehkan.....
hina sgt ka aku nih
aku xkacau org
aku buat kerja aku
aku x bising
aku xda mengumpat
aku xpandang laki org
aku duduk diam2 aja
tp tuh pon aku dijadikan sasaran umpatan...
objek untuk diperlekehkan... (aku objek ek)



**maybe org yg mengata aku...menilai aku macam2 tuh dh cukup bagus...dah terlalu hebat....teruslah bermegah wahai manusia.....ALLAH tahu segalanya...malaikat dikiri kanan ada untuk mencatat....

3 comments:

Infinity Cinta said...

sabar k ...bese la mulut manusia...t diorg dah xde idea...dah letih..siorg stop la...just truskan hidup seperti biasa..insyaAllah..anda bahgia dan tersenyum .. ^_^

afraliza said...

alalalala..siannye..bwk bersabar ye..biasala tu..mulut org kte xleh tutup..ape yg diorg x puas ati tak tau lah..xleh dibuat kwn..sy x suke org mcm tu..da org ni..dgn org ni dia kta org tu..dgn org tu dia kta org ni..dunia2..lantak diorg la..diorgnye mulut..yg penting kte jgn jadi mcm mereka2 itu..nauzubillah..

LoveMitSukiSaionji said...

sabar kakcik
biaq org dok mengata kt ang...
apa y depa kt kt ang tu diri depa lg teruk dr ang
pekak kan telinga
think positif ok