Thursday, November 25, 2010

SPM

salam....

dh banyak ari dah exam spm iaitu 
Sijil Pelajaran Malaysia mula.....
moga adik2 semua dapat menjawab dgn cemerlang lah!!
 chayok2..u all can do it...

   Teringat masa aku ambik exam spm dulu...aku dengan nana...kami dua nih punyalah confident yang exam start pukul 8:45pg..hheeheheheh.......layan tido bagai...xhengat ada exam...zaman tuh mana ada pakai henpon lg..sibuk la cikgu2 aku...cikgu yang bertugas col ayah aku....padahal masa sekolah col tuh aku dah kayuh2 beskal dah nak g sekolah...( kayuhan harmoni konon2 aku datang awal la masa nk g exam....padahal.kau nih dh lewat sgt dh...) siap kena marah dgn cikgu lg sbb lambat...cikgu aku kata "mana ada exam mula pukul 8:45" heheheh....mcm nak nangeh pon ada...tkut x sempat jawab..tp at last aku mampu la jawab n dapat 5jak....ha laaa aku bukan top student...tp yang lawaknya sains boley plak aku dpt A..aku sendiri pon xtau apa yang aku blajaq...ish2....ada toyol tlg ka??woooihhh..mana ada aku bela toyol!!

No comments: