Saturday, December 25, 2010

Kesayanganku....adik2ku

 ni nama xtau..apa mak aku panggil dia tah 'iman' ka apa..heheheeh, dia suka tidor dengan aku...aku pon suka tidor dengan dia...sebelum nih,dia takot dengan aku...xtahulah apa yang buatkan dia berani menghampiri aku nih...sebab aku...GARANG!!!! hikhikhik

 Yang nih aku panggil dia 'b' ....ada la nama lain yang mak aku bagi..hehehe...tp dia 'b' di hatiku.....sayang dia...aku jumpa dia masa aku OTW balik dr umah dear...nampak kelibat anak kucing kat atas jambatan sungai kat kg dear...xfikir lak aku yang tuh maybe hantu ka apa sebab jam dh nak berhimpun..heheheh...aku terus stop keta n pasang lampu suluh hp..mula2 dia lari...bila dia datang dekat aku masa aku panggil2 dia.aku terus pegang n bawak masuk keta n blah...(apa la yang aku fikir selalu kan??)  masa bawak dia balik kesian tau..leher dia luka..letak minyak gamat berhari2..lepas tuh luka sembuh hari demi ari bulu pon ada balik...dia dah x takot dengan kucing yang lain n dah mula buat kawan...diorang pon terima dia...mesti diorang yang len faham..dia kucing jalanan yang xda sesiapa..huhuhu....tp, masa aku study kat s.p, ada hari tuh dia datang duduk dengan aku...tidor dengan aku...selalnya dia tidor dgn mak aku..kali nih dia tdor dgn aku bila aku balik kg..dia tgok aku...huhuhu...2minggu aku x balik umah...bila aku balik mak bgtaw dia sakit...dia dh xda...sedey..but,i say it deep in my heart...i ve done my best for him...Allah sayangkan dia...aku redha...  :)smile of my lost..coz i noe a better life he had there...kan sayang?

Gaya persis model..heheheh

Ni la minah...mak aku...suka bagi nama xpelik kat semua adik2 aku nih...ada nama abdul,aulud,im,along,adik n etc...ada nama mat salleh sowang ja iaitu 'black' yang len nama biasa saja.yang nih anak kepada long...long or along dah xda...sakit tua...aku kamcing sgt dengan long...dia la 1st kucing yang aku sambut masa maknyer bersalin..heheh...aku yang potong maknyer dr kantung..klu aku xpotong maybe time tuh dia dh lemas dkm air ketuban tuh...1st tuh geli...tp tgok maknyer hidup ..membesar..sakit..sihat...sakit..last Allah ambik balik pinjaman dia...dia macam maknyer..senyap..sopan..suka bersihkan bulu...tp,dia garang gak n penakut bila aku pegang dia....maknyer x...long,rapat dgn aku..walaupun kucing dlm umah nih takot dengan aku..tp long x takot..heheheh...tapi, anak long nih...tak mau kawan dgn aku sangat...xpa lah..jnji dia heppy



No comments: