Saturday, December 25, 2010

23 disember 2010 Ahli baru

Salam ... 


hajat aku pada malam tuh adalah untuk aku turun dari keta pegi topup...tapi, lain lak jadinya bila.....aku parking ja keta aku...aku ternampak seekor anak kucing yang tengah kesejukan..pada penglihatan aku..dia terjatuh longkang...alololo.....cian dia...bayangkan la...macam mana kalau longkang yang dia jatuh tuh besar, dia xdapat nak naik...nasiblah nih saiz longkang biasa ja....aku pegi topup dulu...bila aku nak g kat keta aku...dia masih ada..membulatkan diri dalam kesejukan...aku ambik henfon aku dan bukak torch light...mencari kat sekitar bangunan tuh if ada mama nyer...tgok2 ada lagi sekor datang bunyi ngiau2...aku wat keptusan untuk bawak diorang balik...assume diorang adik beradik..hehehehe.....bertambah la jumlah kucing aku kat umah...xpa...the more the marrier....kalau aku x tolong...ada ka kehidupan yang selesa untuk diorang ...dh la kecik lagi...nak makan pon harap ihsan orang...ALLAH membuka hati aku untuk menerima sebusuk2 kucing....untuk aku mandikan n sediakan kehidupan yang lebih bagus untuk diorang...harap2..panjanglah usia diorang...n bila dh besaq..dun noty2..heheheheh...


ni lah diorang.....hihi


Bila diorang main yang ada oren2 tuh selalu kena buli dgn abgnyer...asyik kalah...bila kalah dia merengek bising...aku kena la leraikan pembulian itu..heheheh...noty abgnyer...lelaki n perempuan!



No comments: