Saturday, February 19, 2011

faymes la sgt ek..

selalu aku menziarah blog org2 faymes dalam dunia blog nih...ya la kan....dalam masa setengah jam ja dah ber'entry2' update......idea mencurah2 ke ladang gandum.....tp jarang sangat la nk nmpak bloggers faymes nih reply comment...bz sgt kot..apatah lg meng'follow'.ehemmmm



*kenapa aku sibuk sangat buat entry xmembina macam nih? sebab aku selalu komen...tp dia..diorang..depa..x reply....cian kat aku kan...blogger baru..sapa nk layan..xfaymes lak..haahaahahah

2 comments:

Mr.Eye said...

huish..ade pulak pk cmtu..
actually, kita kena hormat la cara dorang and we need to think +ve.
maybe dorang terlalu banyak komen yang nak dibalas and kalau reply certain2 comment, yang lain2 pulak kecik hati. it's ok.blogging ni is all about sharing. kalau kita comment untuk bagi pendapat, ok la sebab kita dah lontarkan pendapat kita. kalau ada yang reply, alahmdulillah. kalau xde 2, xpela..happy blogging.. ;)

ULtradya said...

saja ja nk meluahkan perasaan ...xfeeling mrh yaa..saya pon sibuk blogwalking ja...banyak blog yang cantek2..