Sunday, February 13, 2011

membakar semangat....namun idea berdebu

kena tag dgn bloggers warung kopi klang...kihkihkih...tenkiu tau


Assalamualaikum wbt....
dah lama sangat dah xda entri yang aku betul-betul menaip kan?? asyik entri fakta auta ja...kuikuikui.....
sibuk sungguh la aku...menteri ka aku???agagaga...xaih.....
very very important person???  lagi r dak...
aku nih manusia biasa ja...tak dapat lari dari kehidupan yang x seindah angan2..
sebab rintangan kehidupan lah aku jarang online susah untuk aku menaip setiap bait- bait perkataan untuk di kongsi dengan suma bloggers...hahahah.....
ada org discover ka blog aku nih...
kuangkuangkuang......
tp lepas baca entri dkt warung kopi klang...aku sedar..
aku dh start bloging...
mana buleh berhenti sekerat jalan kan...aku akan terus berusaha..
untuk rajin berblogging lagi...
mungkin update x sehebat bloggers tegar yg lain la...
diorang  setiap jam ada entry baru..heheeh



















No comments: