Tuesday, May 24, 2011

Boleh berubah x?

entry aku asik mcm emo ja kan?? hehehehehe.. sorry ya

well, maybe perasan sendiri.....jauh dari mak ayah...aku asik merungut??? huhuhuhu....hobi KOT.
Orang cakap aku tak boleh bezakan antara masalah family dan waktu kerja..tapi, depa buleh lak cerita hal family orang masa kerja??? nk kowtim camna tuh ya??? aku disalahkan bila bercerita bout hal family....ayah dan mak yang tak sihat..abang yang bermasalah...rumah yang takda sapa jaga...kudrat mak ayah yang dah tak mampu nak mengemas rumah....(bersepah2..itu yang dapat aku bayangkan bila aku dah pack beg setiap kali nak balik kampung.....)

Orang mampu cakap...sabar la...semua orang memang akan alami perkara yang sama...semua orang ada masalah....Ya memang..semua orang ada masalah..Tapi, bermasalah tak bermakna kita serupa...

Ok aku stop menaip..sebab bila dah start menaip entry..keja tak buat dah ni...padahal..pemantauan tak tahu bila dia nak mai nih....

Allah kurniakan aku dugaan ini sebab Allah sayang aku....Ya Allah, kurniakan aku kudrat dan kekuatan untuk aku lalui ujianMu....kuatkan aku Ya Allah :)
*cuba berubah untuk berdiam diri..masalah yang ada simpan sendiri saja okaihh!

bila aku italickan..itu maknanya aku jz bermonolog dalaman..

No comments: