Tuesday, May 24, 2011

LOan

Assalamualaikum kwn2....  (jawab,jgn x jawab yeaaa)






Nak tanya pendapat kawan - kawan yang berpengalaman.... aku baru sedar tentang LOAN KOMPUTER...  so im thinking to apply it... sebab komputer yang aku ada sekarang nih dah teruk sangat dah...but still bertahan la...sebab aku paksa dia untuk hidup...i need a new one for my work my daily use....tapi, aku nih baru ja 3bulan keja tau...agak - agaknya aku nih layak ka??? n kalau aku buat loan tuh pon terjejas x kehidpan aku???  


aku paling malas kalau berhutang....tapi...nak pinjam 5K ja...nti x sampai setahun la kan settle hutang loan tu??


kwn 1 : apply la weh...kan hg yg beria - ia nk beli notebook baru...notebook hg dh teruk dah...


kwn 2 : ish....xpayah la...bayar dulu hg punya kptm n ptptn...nti berhutang kena potong gaji...baik jangan berhutang2 loan ni...




heheheh... dua2 kawan aku nih cakap benda yang betol sebetolnya....n dua2 aku perlu...KONPIUS!!

No comments: