Thursday, July 14, 2011

Salah ka aku..hina kah???

Assalamualaikum....


&&perlu aku ingatkan...entry nih sesi luahan hati..yg x suka xyh baca...


ok fine ...rasa terhina....x tahu kenapa...tapi dengan orang2 yang gelak...rasa terhina...


aku kebetulan kena hantar surat ke pkg....pkg tuh pusat kegiatan guru... so ingt lepas hantar nak blah teruih...aku x buang dah helmet....bila aku masuk...kerani dia...gelak kat aku..n pegawai tuh gelakkan aku..depa kata aku despatch....


persoalan aku....untuk keadilan diri aku....hina ka ha..kalau aku naik motor ...kebetulan hantar borang ict yang hg kata penting sangat tuh...apa hak ampa nak gelakkan aku...mentang2 la ampa semua naik keta ......  aku nih naik motor ampa nampak macam kuli batak ka...kalau betol aku despatch in this real life...aku mesti terasa...sebab aku bukan despatch pon aku rasa mcm dihina...apatah lagi kalau despatch...


aku x halalkan diri aku ampa gelak-gelakkan...


*aku xdak kawan nk diceritakan sbb kawan aku dah ada kawan lain...tenkiu blog...sudi dicorat coret...


i am a forgotten friend....live im my world without no one beside me...n u.........u were lucky to ve everything with u....why i ve this unfair life....

No comments: