Jamu Seri Pengantin

Jamu Seri Pengantin

Tuesday, July 12, 2011

tuan rumah aku yg macam ngeeee

aku masih x bayar sewa bulan 6 lagi....
sengaja aku tunggu dia col aku....
tuan rumah aku...dari aku duduk bulan 4 hari tuh...
sekali pon dia x penah jumpa aku....
kot nak tanya khabar aku...
selesa x duduk umah dia...
apa lagi yang nak ditambah ke apa...
apa pon dia xtanya tau...
selalunya..orang kalau duduk jauh2...
ada tuan rumah sewa yang baik...xlah rasa sendiri sangat..
tapi apakan daya...tuan rumah aku nih cm tetttt r...
skali dia buleh col makcik tuh n suh aku bayar sewa setiap 1hb..
boleh lak kata, aku duduk umah tuh pon x bayar deposit...
masa aku nak bayar ampa xdak...
masa aku tercegat depan umah...
hg duk berteeetttt dalam umah...
aku pon blah la...dah kata ggu....almaklumla dh jarang suami akak tuh balik...
dah tau aku balik keja lambat umah aku selang 3umah hg ja...apasai x mai umah aku....
kena msj...geram betoi..........eiiiiiiiii geram.....ayat msj itu mcm aku nih miskin sgt xmau bayar sewa,
aku mmg xkan lari la...aku kan posting cnih...apa lagi umah yg ada...mcmna la dia terfikir aku nk lari x bayar sewa

HOI! sapa yang dh brapa haribulan nih gaji gov mmg la tgh sengkek...cuba r mintak sewa time aku gaji...ngeeeee...gerammm!!!!!!!.....

2 comments:

syafiqakarim said...

hahah oit. dah time gaji tu pandai2
lah saving. buat bajet.mana tuk
sewa.mana tuk makan.mana tuk keta.top up,shoopink. haha
xlah kena mcm tu bila awal bulan.
haha. saba saba

ULtradya said...

nk wat cmna....xpernah pon xbayar...masa nk jumpa untuk bayar ja xdak...gerammmmmmmmmm.....bila suh mai rumah ambik...dia kata dh benci dgn rumah tuh...apasai la dh marah dgn org2 yang sewa dulu...org gak yg kena tempias...mana keadilan...ngeeeeeeeeeeee