Sunday, September 18, 2011

CELCOM makin lama makin pelikkan aku

Assalamualaikum wbt..


aku pelik la dengan celcom nih...servis dia tip top sangat....hebat...terbaiklah CELCOM


Bila lambat bayar bar nyer cepat sangat, kadang-kadang sampai dah x tertahan-tahan, notis baru sampai 5 minit after that dah kena bar...terbaikk!!!


Pulak bila bandwidth broadband dah exceed limit, notis tet...tet..tet baru masuk inbox, tetiba sahaja kaler kat broadband dah tukar color..ke color ..  example : selalu biru..nih dh jd hijau... terus loading macam tengah online kat gua ja...terbaikkkkkkk sungguh!!!


Last untuk hari nih... bila aku dah bayar bill berminggu2 lamanya...duit aku dah bagi kat kau wahai CELCOM, dan aku masih menanti-nanti, tercangak-cangak servis terbaikkkkk dari korang!!!!!!!!!!!!!! and guess what..berukband aku still SLOW mcm aku x penah bayar...


senang menaip la...servis x bagus jgn buat bagus sangat dengan iklan yang macam-macam,upgrade dulu system n server n semuanya lah...customer service plak..gaji yang friendly sikit....bukan gaji yang simpan emas dalam mulot...

No comments: