Jamu Seri Pengantin

Jamu Seri Pengantin

Saturday, September 10, 2011

selamat hari raya..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.....maaf zahir dan batin....


agak terlambat ucapan aku....tapi,ada dari takda kan??ok lah tuh.... apa nak buat..sebelum raya..puasa la kan??bz sokmo...dengan kerja..n penyakit aku dibulan puasa...iaitu migrain melampau...asal nak berbuka..or panas kepala melampau..aku akan diserang sahabat itu...sampaikan..aku selalu berbuka dengan painkiller dulu dr kuih...tp xpa...sahabat! kita berjumpa lagi tahun hadapan..InshaALLAH...andai dipanjangkan usia....




RAYA?? ya raya...raya aku??mungkin x semeriah raya ampa semua...huhuh....sehari sebelum raya..aku demam!!!!...demam bukan sebarang demam...demam yang mampu berjalan di Stadium Alor Setaq tuh semata2 nak cari tudung raya..kebah sat..tp esoknya..hari raya sebenar...aku xbangun seharian...sampaikan panas boleh goreng teloq.....dan rentetan demam aku berlangsung bukan hanya pada keseluruhan cuti raya aku...tapi sehingga aku nak naik kerja 5/9...hehehe...sesampai aku di johor..aku demam menggeletaq...sendiri aku naik motor...cari klinik...tp xdak yg bukak....cm nak teriak pon ada...p kedai beli air 100plus ...tah fakta sapa aku teringat yang 100plus nih bagus bg lega demam...esoknya..aku x bgun p keja...n diberi mc selama 2hari...hahaha....kena cucuk bontot wooo...hebat la demam merdeka raya aku...


Masa aku sakit tuh...macam-macam aku fikirkan...sat terkenang nasib diri di perantauan, sat terkenang bahagianya kalau sakit2 ni mak mai jelum kepala...mai lap2 muka dengan ayaq...mak,,,nasi goreng cili api mak sedap sgt....TAPI!!!! tapi sayangggggg(lagu salem) mak aku kat kedah...demam gak..jangkitan virus aku...masa aku demam la...aku meratap sendiri...nasib diri....maki sendiri...vavi spa nih posting aku mai johor...setan..anak ungka la..ayam masak kicap..suma aku maki la...nak bg sedap diri sendiri...dah la 3hari aku x mandi...demam nya pasai...aku nk bangun pon payah...kucing aku terpaksa berdikari dalam masa aku sakit tuh..nasib la dia berdikari...xjugak la..aku beli nasi kat dia n sup ayam..aku makan nasi grg dging merah..tp nasi grg aku x sedap...soup kucing aku sedap lg...aku beli mcd...sebab mulot demam aku meronta2 mintak macam2...nasib la ada kak miza n kak ain..aku naik myvi baru k.ain woo p klinik.....dashat demam berdikari aku nih...


sampai saat aku menaip nih..aku masih batuk n selsema...aku dh perabeh sebotoi ubat batuk..tp x lega2 lagi...berat gak dosa aku yg luruh kali nih....


perghhhhh...panjang aku menaip..gara2 demam ja...ya r..bukan senang aku nk demam...acara aku demam nih jarang2 terjadi..ia ibarat gerhana bulan gitu2 ja...merdeka pon sambut tiap2 tahun...tapi sambutan aku demam nih mmg jarang r...heheheheh

No comments: